Thursday, June 26, 2014

Cupro

Jeg elsker Cupro - næsten ligeså meget som silke. Og så er det ikke så dyrt at lave fejl i. Buksedragten her er syet i Cupro, og det er skønt at have på. Nu har jeg også syet denne lille top i cupro. Den er blevet lidt kortere end først planlagt, men det var fordi jeg fik købt en for kort lynlås og var for utålmodig til at vente på, at jeg fik købt en ny. Heldigvis synes synes jeg, at mine ben ser længere ud, så  det er jo rent win win.

Jeg er allerede i gang med det næste cupro projekt. Can't get enough.






8 comments:

  1. Fin detalje med lynlåsen - og hvor den syet pænt på

    ReplyDelete
  2. Smuk top, er også vild med detaljen med lynlåsen. Er det dit eget mønster, eller hvor har du det fra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Anita, tak for det. Jeg købte det oprindelig mønster hos en lokal stofbutik, men jeg har ikke sat ærmer i og tilføjet detaljen med lynlåsen. Så både og.

      Delete